، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

"نیایش، لحظه ی ناب وصال"

زودی بر میگردم

1391/11/19 14:50
نویسنده : مامان نسی
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گل مامانی

این روزا خیلی احتیاج به دعاهای دستای کوچولوت دارم.مامانی دنبال اینه که به یکی دیگه از آرزوهاش برسه. خیلی وقته که پیگیر کار آموزشگام تا به امید خدا یه آموزشگاه زبان باز کنم و به قولی مدیریتشو بگیرم دسم تا اون جوری که دلم میخواد به همشهریام کمک کنم تا زبان بین المللی رو یاد بگیرن.توی دنیای امروز،  مهم نیس کجا زندگی میکنی مهم اینه که از علم روز دور نباشی(زبان و کامپیوتر)که مامانت توی هر دوتاش تجربه داره خدا رو شکر.گل گلی یعنی میشه منم آموزشگاه خودمو باز کنمزبانمژه

تشویقآموزشگاه زبان نیایشتشویق

اگه مسولین آموزش و پرورش یاری کنن حتما میشه اگر هم نه که باز من سعیمو میکنم، جوینده یابندس.

واسه همین مممکنه یه مدت نتونم بیام و خاطراتت رو بنویسم ولی زودی با خبرای خوش برمیگردمبازنده

از همینجا قول میدم هرکی از طریق نی نی وبلاگ ثبت نام کنه نصف شهریه رو میگیرم(البته قابلی هم نداره ها)نیشخندنیشخندنیشخندمژه

تازشم یه خبر دیگه شما 4شنبه واکسن داری، خداکنه مث واکسنای دیگت سبک باشه به امید خدا

*دوست دارم مث همیشه...پاکیتو ستایش میکنم....معصومیتت رو قدر میدونم ....و میجنگم تا فردای تو رو قشنگتر کنم...من میتونم چون خدا رو دارم و تنها اونه که از پاکی نیتهام و معصومیت آرزوهام آگاهه*

خدایا تو که هستی از هیچ کس و هیچ چیز نمیترسم،همه ی آرامشمو مدیون توام...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)